1981-02-08

1981《愛上您》譚詠麟 「其實我愛上您 我每次拖狗出街都想叫您」

歌名:《愛上您》
歌手:譚詠麟
作曲:歷風(=馮添枝)
作詞:黎彼得
年份:1981
專輯:譚詠麟《忘不了您》


其實我見過您

我每次經過街口都睇見您
其實我愛上您
我每次等親巴士都想叫您
又無膽打招呼 靜靜地暗自回味
心思思 默默地各自逃避
鍾意你笑咪咪

其實我見過您
我每次出親𨋢口都睇見您
其實我愛上您
我每次拖狗出街都想叫您
又無膽打招呼 靜靜地暗自回味
心思思 默默地各自逃避
鍾意您笑咪咪

盼與您解開心鎖的奧秘
想識到你成知己
愛上您做事更加比心機
忘記顧忌天天報喜

do...do...do...do...do...do...

靜靜地暗自回味
默默地各自逃避
鍾意您笑咪咪
天天想起您

******************************

短評:甜到漏嘅《愛上您》,配上阿倫三十幾扮十幾嘅少男唱腔,鍾意嘅就冧死,唔鍾意嘅就嚇死。無論鍾唔鍾意,都會俾嗰啲「我每次拖狗出街都想叫您」、「鍾意您笑咪咪」嘅歌詞肉麻死。真係服咗馮添枝、黎彼得同譚詠麟三個麻甩佬,竟然可以整到首咁sweet咁含羞咁puppy love嘅少年情歌。宜家聽返,我即刻神遊返去幾十年前暗戀女同學嘅那些年……

廣泛流傳度:★★☆☆☆
個人喜愛度:★★★★☆

******************************

沒有留言:

發佈留言

歡迎留言: