1979-02-09

1979《油脂熱潮》張國榮 「油脂女 油脂仔 成批批 零舍好睇」

歌名:《油脂熱潮》
歌手:張國榮
作曲:Jack Keller, Hank Hunter
作詞:盧國沾
年份:1979
專輯:張國榮《情人箭》


輕身既衫 咁先正規

揸起隻梳 梳俾你睇
我既扮相 標準油脂仔

油脂女 油脂仔 隨你點講 我隨你點睇
唔......夜晚去街 點會話我亂咁嚟

油脂女 油脂仔 時勢所趨 輪到我執位
唔......自創舞姿 衝破舊舞蹈慣例

我有我去跳 隨我自願 總之可以任我發揮
皆因我有自由 生蝦咁跳 創造舞蹈生過鬼

朝出晚歸 乜都放低
朝出晚歸 搵錢要使
要跳就跳 叫我油脂仔(無問題)

油脂女 油脂仔 成批批 零舍好睇
唔......自創舞姿 使我地更著迷

認真威 自創舞姿 使我地更著迷
確好睇 自創舞姿 使我地更著迷
無得揮 自創舞姿 使我地更著迷

******************************

短評:常言道「英雄莫問出處」,就算是天王巨星,也無謂把處女作看得太重。就像張國榮的第一張廣東大碟《情人箭》,完全沒有看頭,而第一首歌《油脂熱潮》,雖改編自大熱的《One Way Ticket》,但明顯盧國沾填詞只敷衍了事。看看這些歌詞:「朝出晚歸 乜都放低 朝出晚歸 搵錢要使 要跳就跳 叫我油脂仔(無問題) 油脂女 油脂仔 成批批 零舍好睇 唔......自創舞姿 使我地更著迷」...聽完,真的可以放低,倒不如聽正貨《Grease》的ONJ和「揸住煲茶」唱《Summer Nights》,他倆才是真的「零舍好睇」!

但別誤會,我絕對不是要踩低哥哥,相反,我因此更加敬佩他,因為可以看出他往後的進步是如何驚人。譚詠麟在1979年已是經驗豐富的歌手,陳百強一出道已一鳴驚人,唯獨張國榮真的由零開始,初時形象不甚討好,真的像一個「油脂仔」。但人貴乎努力、不放棄和不斷改進自己,這方面哥哥完勝了。所以說「莫欺少年窮」,不少人對初出道的暗星總有點蔑視,但時間總會為努力上進的人平反。

P.S. 不經不覺已在這裡寫了一百首歌,值得記念一下!

******************************

延伸閱讀:
(原曲《One Way Ticket》,這個是最hit的Eruption版本)

沒有留言:

發佈留言

歡迎留言: