1978-02-26

1978《飲杯飲杯飲杯勝》薰妮、馮偉棠 「飲杯飲杯飲杯勝 千杯也未夠」

歌名:《飲杯飲杯飲杯勝》
歌手:薰妮、馮偉棠
作曲:Dennis Lambert, Brian Potter
作詞:盧國沾
編曲:陸堯
年份:1977/1978
專輯:薰妮《每當變幻時/飄零夢》


女:命裡注定難以強求 你不必要太傷憂

男:別去以後難再碰頭 就算痛哭都要走
女:命裡注定兩家分手 到聽朝你我分開
男:願你以後忘記我 事已至此怎挽救

合:飲杯飲杯飲杯勝 千杯也未夠
飲杯飲杯飲杯勝 千杯也未夠
抹煞了過去嘅愛情 不必再內疚
時常為你前途在祝福 與你相勉再奮鬥

女:命裡注定難以強求 我都知你暗傷憂
男:共妳以後難再碰頭 伴侶到底分了手
女:命裡注定難以挽留 到聽朝你我分開
男:就算我願忘記你 事已至此怎挽救

合:飲杯飲杯飲杯勝 千杯也未夠
飲杯飲杯飲杯勝 千杯也未夠
抹煞了過去嘅愛情 不必再內疚
時常為你前途在祝福 與你相勉再奮鬥

女:命裡注定難以強求 你不必要太傷憂
男:別去以後難再碰頭 就算痛哭都要走
女:話再見未能再見 我知君你太痴心
男:話再見亦難再見
合:話再見 如今飲到夠

合:飲杯飲杯飲杯勝 千杯也未夠
飲杯飲杯飲杯勝 千杯也未夠
抹煞了過去嘅愛情 不必再內疚
情人話再見無限淒酸 再無方法可挽救

******************************

短評:突然醒起呢首十世都未聽過嘅歌,係由十世都冇再出過幕前嘅馮偉棠同十世都冇再出碟嘅薰妮合唱,歌名係好多人聽咗首歌十世都未必知嘅《飲杯飲杯飲杯勝》。其實首歌應該係1977年出,但網上資料又話係1978年。是但啦,正如盧國沾填嘅詞都好是但,一首分手歌填到成首都係「飲杯飲杯飲杯」咁嘅歌詞,唔講以為係祝酒歌添!結果就俾人惡搞,變咗「命裡注定難以強求 你一出世冇XX」。至於XX代表乜,知嘅咪知囉,唔知嘅仲好,證明你一係夠年輕,一係夠純情!

我反而想介紹大家聽呢首歌嘅原曲,又係被人遺忘咗十世嘅歌,叫做《One Tin Soldier》,1969年嘅作品。呢首係一首非常有深意兼寓言式嘅反戰歌,當中對人性弱點深刻嘅洞察同描寫,五十幾年後都依然spot on,非常可悲。

******************************

延伸閱讀:
(原曲是The Original Caste的《One Tin Soldier》)


沒有留言:

發佈留言

歡迎留言: