1980-02-22

1980《亞里巴巴》林子祥 「Ali Ali Baba Ali Baba跟蹤土匪好細心」

歌名:《亞里巴巴》
歌手:林子祥
作曲:Karl-Heinz Merkel
作詞:鄭國江
編曲:鮑比達(Chris Babida)
年份:1980
專輯:林子祥《摩登土佬》


實在沒法打開她的芳心 令我每天傷心

為甚尚未打開她的芳心 未似Ali咁幸運
只要有恆心 鐵柱磨成針
自問或會鬱鬱終此一生
我有真心有癡心 可否幫我默默問愛神

Ali Ali Baba Ali Baba跟蹤土匪好細心
Ali Ali Baba Ali Baba跟蹤土匪好勇敢
芝麻開門 芝麻開門 明白了 明白了
芝麻開門 芝麻開門 明白了 明白了

Ali Ali Baba 門禁點樣打開Ali聽到真
Ali Ali Baba 門禁點樣打開Ali睇到真
Open Open Open Open Sesame Sesame
Open Open Open Open Sesame Sesame

Ali Ali Baba 令我點樣想到打開她的心

******************************

短評:阿Lam繼續帶我地環遊世界,今次嚟到中東探亞里巴巴(唔係馬雲嗰個)。雖然首歌聽落有D騎呢,但其實係情歌嚟嘅。歌詞講有人追唔到女仔,諗起亞里巴巴講句「芝麻開門」就打開咗道門,就好想好似佢咁容易就「打開她的芳心」囉。於是乎副歌不斷重覆「Open Open Open Open Sesame Sesame」,係咪好無聊呢…當然唔係啦,鄭sir點會咁兒戲!留意最尾嗰句歌詞:「Ali Ali Baba 令我點樣想到打開她的心」(其實好難留意到,因為首歌到呢度已經完全fade out哂咁滯),講咗亞里巴巴嘅方法,就係「細心」、「勇敢」、「聽到真」、「睇到真」。即係話,想打開女神芳心,就係要膽大心細,用心聆聽同留意女神嘅需要,明白未?

廣泛流傳度:★★★★☆
個人喜愛度:★★★☆☆

******************************

延伸閱讀:
(原曲是德國組合Pappy'ion的《1001 Nights (Ali Baba)》。似乎當年德國吹起了古亞洲風,又成吉思汗又亞里巴巴)

沒有留言:

發佈留言

歡迎留言: