1979-03-20

1979《錫晒你》許冠傑 「錫晒妳 妳乖乖地我實行錫晒妳」

歌名:《錫晒你》
歌手:許冠傑
作曲:許冠傑
作詞:許冠傑, 黎彼得
年份:1979
專輯:許冠傑《79夏日之歌集》


錫晒妳 妳乖乖地我實行錫晒妳

倆家都拖到實隻手指尾 上去天棚放飛機

錫晒妳 駛乜講我直頭錫晒妳
我係屋企帶定個影相機 替妳攞景瞓響地

照顧妳 因住冷親即刻冚多張被
買嘢質畀妳食 郁啲慌死妳餓過飢

一於錫晒妳 妳乖乖地我實行錫晒妳
妳想搬乜我做妳好咕哩 冷氣機都托得起

錫晒妳 駛乜講我直頭錫哂妳
我洗衫洗褲又會整幾味 跟啲飛仔冇得比

一於錫晒妳 妳乖乖地我實行錫晒妳
妳想出街我做妳好司機 送野疏爽冇慳皮

錫晒妳 一於錫晒妳 一於錫晒妳
冤鬼錫晒妳

******************************

短評:成首歌都係「錫晒你」,好冤氣但又好sweet。呢個廿四孝男友/老公,煮飯洗衫做咕哩,買嘢送嘢做司機,體貼到呢…咪住,「妳乖乖地我實行錫晒妳」,呢句可圈可點!即係乖就錫晒,唔乖就…原來有條件嘅…

都係唔好過度解讀。話時話,喺搵延伸閱讀嘅過程中,誤打誤撞,撞咗入去周華健嘅官網,原來佢啲台灣歌迷愛佢愛到要學廣東話聽廣東歌。又原來阿Sam係周華健嘅偶像,所以佢啲粉絲都紛紛去聽偶像嘅偶像嘅歌(呢句我冇寫錯㗎)嚟學最地道嘅廣東話!

******************************

延伸閱讀:
周華健的官網,熱心的台灣歌迷把《錫晒你》的歌詞「翻譯」成台式中文

沒有留言:

發佈留言

歡迎留言: