1979-03-18

1979《加價熱潮》許冠傑 「糖又加 鹽又加 成日咁加任佢話」

歌名:《加價熱潮》
歌手:許冠傑
作曲:Max C. Freedman, Jimmy DeKnight
作詞:許冠傑, 黎彼得
年份:1979
專輯:許冠傑《79夏日之歌集》


你怕我怕個個怕 煙加酒加屋租加

巴士加 的士加 多士芝士乜都加加加加加加

糖又加 鹽又加 成日咁加任佢話
其實無他 你住人屋宇下 佢梗收買路錢拿兩渣
買佢怕 買佢怕 要加就加 總之慣啦

牛油又加 蠔油又加 燃油又話每「卡」七個六
其實無他 佢石油多到極 可惜真金白銀貶曬值
冇法啦 冇法啦 佢加就加 都由佢啦

紅荳沙 茶葉渣 全部要加慘到極
陀累全家 靠份糧點夠食 卒之搾到豉油都冇滴
夠啦卦 夠啦卦 咪枕住加 喂好啦卦

時時話加 年年話加 無盡咁加趕到絕
求助哪吒 我望能生對翼 即刻飛上月球再搵過食
就冇有怕 冇有怕 佢加就加 拜拜啦

加加加 加加 加加加 加加加 加加 加加加
我怕怕 我怕怕 怕怕 加加加 加加 加加加
我怕怕 我怕怕 怕怕 加加加 加加 加加加

人人話加 頻頻話加 成日咁加任佢話
其實無他 我做人多說話 係D加價熱潮風氣下
八下卦 八下卦 發起爛渣 谷鬼氣嘛

******************************

短評:當香港樂壇開始百花齊放時,許冠傑仍舊如一,繼續大唱市井俗語歌。作為「歌神」,作為廣東流行曲鼻祖,雖然永遠有市場,但如歌路一成不變,人們是會厭倦的。不知許冠傑有否意會到此問題,但似乎他依然故我,依然堅持把自己定型,永遠做一個「貼地」歌手,唱出草根大眾的心聲。可能有不少人覺得他浪費了自己的能力,但現在回看,更可能的是他刻意不改變,刻意不迎合潮流,堅持做自己喜歡的音樂。那年代差不多所有香港歌手都愛改編外語歌,唯獨阿Sam力撐本地音樂,就算不自己作曲都自己填詞。我是真的敬佩他的。

說回《加價熱潮》。歌詞意思明顯不過,我也不多說了,詳情可看延伸閱讀。有一點不能不提,但亦要小心地提(現在是後國安法時代啊),就是這首歌原本有一段是這樣的:「其實無他,塊面黃梗冇力,早知當初入埋英國籍,就冇有怕,冇有怕,較返外家啦,拜拜喇」,後來自我審查(或「被」自我審查),改了為「求助哪吒,我望能生對翼,即刻飛上月球再搵過食,就冇有怕,冇有怕,佢加就加,拜拜啦」。呵呵,相信阿Sam現在打死也不敢唱這首歌的最初版本吧?

******************************

延伸閱讀:
(《加價熱潮》的最初版本。自己聽好了,不要公開播啊!)

(原曲為超經典的《Rock Around the Clock》)

沒有留言:

發佈留言

歡迎留言: