1979-03-08

1979《YMCA好知己》林子祥「就當係進入了Y~M~C~A」

歌名:《YMCA好知己》
歌手:林子祥
作曲:Jacques Morali, Victor Willis
作詞:黃霑
年份:1979
專輯:林子祥《抉擇》



我地世上同行萬里 就似兄弟

快樂同遊共戲 又似好友
冇話成日去分你我他 不分那彼此
我地好似同船共濟 做個兄弟
冇問題捱義氣 做個好友
確係無謂去分你我他 交個好知己

就當係進入了YMCA 就當係我地嚟YMCA Yeah
說話冇乜忌 笑就笑到碌地 暢聚快樂好歡喜
要當係進入了YMCA 要當係個個到達YMCA Yeah
有事冇話退避 有難我地擔起 拍硬檔前去一聲一氣

我地世上相依相知 變了老友
應份不分彼此 天天在記住
我地有愛有義 你我他真正好知己
人地食完嘢反碗底 咁點算死黨
點算好知己 未似我地
情同手足兄弟 夠義氣真正好知己

就似係進入了YMCA 就似係我地嚟YMCA Yeah
說話冇乜忌 笑就笑到碌地 暢聚快樂好歡喜
就當係進入了YMCA 要當係進入了YMCA Yeah
有事冇話退避 有難我地擔起 拍硬檔絕冇多聲多氣

我地世上同行萬里 就似兄弟
快樂同遊共戲 絕對好友
冇話成日去分你我他 不分那彼此
我地一於同船共濟 做個兄弟
冇問題捱義氣 絕對好友
確係無謂去分你我他 真正好知己

******************************

短評:這首歌的影響無遠弗屆,自從原曲1978年面世,它馬上紅遍四海,歷久不衰,被無數人挪用過。各大體育盛事,大學O camp,甚至總統選舉,都有它的蹤影。日本殿堂級偶像西城秀樹也因這首歌踏上事業高峰。我最深印象的是80-90年代的disco DJ都愛播它,一定用它來推高整晚的氣氛,然後全場揮手高唱「Y~M~C~A~」。

說回林子祥這個版本。找他唱最合適,因當時眾多男歌手,唱腔最狂野最放一定是他(你能想像羅文字正腔圓地或關正傑官仔骨骨地「Y~M~C~A~」嗎?)。另外,不知黃霑填詞時是有意定無意把原詞「純化」呢?須知原詞是有不少曖昧位的,例如"They have everything for you men to enjoy, you can hang out with all the boys", "You can do whatever you feel", "No man does it all by himself", 可以有無限解讀...😏

******************************

延伸閱讀:
(原唱Village People的《YMCA》,超經典原裝MV,一首不分你我他不分那彼此的大愛MV)

(把西城秀樹的歌唱事業推到高峰的日文版《YOUNG MAN(Y.M.C.A.)》)

沒有留言:

發佈留言

歡迎留言: