1978-01-04

1978《咪當我老襯》許冠傑

歌名:《咪當我老襯》
歌手:許冠傑
作曲:Jerry Leiber, Mike Stoller
作詞:許冠傑、黎彼得
年份:1978
專輯:許冠傑《財神到》


過下Show Hand啤癮

我搏殺認真Kunk
你揼雞咩 冇要緊
最怕你出老千 想搵我笨
咪當我老襯

佢有舖偷雞癮
嚇到我週身震
博我冚 我最忟
索性蘇哂冷 底牌要問
咪當我老襯

我自信最有賭品
夠哂斯文
撞正鬥氣冤家
一於忍 忍 忍忍忍忍

四五揸起手震
搏有啤好抆
點知跌隻三 又派隻二
送尾起隻煙添 認真夠運
咪當我老襯

咪當我老襯...
咪當我老襯...
咪當我老襯...

十個八個Show Hand
要靠手神
撞正有對手牌
幾大跟 跟 跟跟跟跟

擸哂身心興奮
笑到屋都震
佢發曬忟 面似灶君
我殺到佢清哂倉 七瘟八燉
咪當我老襯
你咪當我老襯...
咪當我老襯...
咪當我老襯...

******************************

短評:又一首改編貓王之作,今次講賭,講玩Show Hand,沙蟹是也。許冠傑和黎彼得兩人填的詞,真的是最「貼地」的詞,無論是時事、日常、生活、娛樂,總之關市民的事,他們就寫得出來。而賭Show Hand其實那時還是小眾玩意,要等八十年代尾賭神電影系列出爐,才真正大流行。《咪當我老襯》有大量玩Show Hand的詞彙,如「哂冷」、「底牌」、「冤家牌」、以及一整段「四五揸起手震,搏有啤好抆,點知跌隻三,又派隻二,送尾起隻煙」,識玩自然會心微笑(同花順!),唔識玩就請去睇番幾套賭神電影學嘢啦!

******************************

延伸閱讀:
(原曲是貓王的"Baby I Don't Care")

沒有留言:

發佈留言

歡迎留言: