1980-01-04

1980《快樂時光》陳小寶、曾路得 「我願陪住你 真係咁好?」

歌名:《快樂時光》
歌手:陳小寶、曾路得
作曲:Gary Geld, Peter Udell
作詞:湯正川
編曲:鮑比達(Chris Babida)
年份:1980
專輯:《6 pair 半》


(男) 相約在晚間 我心戰戰

佢越嚟越靚 最驚有變
但願常聚互愛 同覓快樂
兩心牽一線

(女) 相約在晚間 暢歡次次
佢令人愉快 會想再試
道盡閒情逸緻 平日快事
愛戀快樂時

(男) 快樂時又怕
(女) 你講真定係講假啫?
(男) 我真正害怕跟你分別
(女) 我願陪住你
(男) 真係咁好?
(女) 衷心許你我熱誠

(男) 今晚莫掛牽 我心暢快
(女) 去盡煩悶氣 我心軟哂
道盡閒情逸緻 無限快事
愛惜快樂時
(合) 樂趣多如星光熾

******************************

短評:《快樂時光》,一首好老土但又好sweet嘅歌,好有情竇初開puppy love嘅味道。每次聽嗰兩句獨白「你講真定係講假啫」同「真係咁好」都會毛管戙,但熱戀中嘅少男少女真係會咁講嘢㗎喎...

******************************

延伸閱讀:
(原曲《Save Your Heart For Me》(1965),被Gary Lewis & the Playboys唱紅了)

沒有留言:

發佈留言

歡迎留言: